Brand events

Nachtelijke activatie Beter Bed om beter slapen onder de aandacht te brengen

Beterbed

Wie goed slaapt, presteert beter overdag. Het draagt niet alleen bij aan het behalen en volhouden van goede voornemens, maar ook aan het realiseren van persoonlijke plannen en dromen. Daarom bedacht beddenmerk Beter Bed een activatie rond dit thema.

Projectie

Een op de vijf Nederlanders heeft moeite met goed slapen, volgens Beter Bed. Het merk speelde daar op in met een stunt in het donker in verschillende steden door het hele land. Naast verlichte ramen werd ‘Bed’ geprojecteerd en bij het donkere raam ‘Beter Bed’. De boodschap: je slaapt beter als je slaapt in een Beter Bed.

Bewustzijn

De slaapexpert wil het bewustzijn rond het belang van goede slaap vergroten, zegt Perijn Hoefsloot, directeur Marketing: 'Een van de beste, goede voornemens is zorgen dat je vaker goed slaapt, want dan gaat alles overdag ook beter. Vanuit dat inzicht zijn we afgelopen jaar gestart met onze nieuwe Bed-Beter Bed merkcampagne: "Je leven wordt beter als je slaapt in een bed van Beter Bed".' Goed slapen is voor iedereen anders. Maar voor veel mensen begint dat met wat eerder naar bed gaan, alle schermen uitzetten en een bed en matras dat echt goed aansluit bij jouw lichaam, slaapgedrag en gewicht.'


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief