Congressen
Elk lijstje is willekeurig, maar winnen is altijd mooi. Marketing- en communicatiebureau Effectgroep heeft dit jaar in de categorie Eventmarketing de eerste plaats behaald in MT/Sprout’s onderzoek MT1000.
In het jaarlijkse onderzoek van vakblad MT/Sprout dat wordt uitgevoerd onder ruim 5.000 zakelijke beslissers is Effectgroep uitgeroepen tot winnaar in zowel de categorie ‘communicatieadvies’ als ‘eventmarketing’. Bij dit onderzoek wordt aan respondenten gevraagd om hun persoonlijke ervaringen te delen met zakelijke dienstverleners. De beoordeling vindt plaats aan de hand van drie inhoudelijke aspecten: klantgerichtheid, productleiderschap en kwaliteit van de uitvoering.
“Het is een eer om te horen dat onze opdrachtgevers aangeven zo tevreden zijn over de samenwerking”, reageert Simon Renes, oprichter en CEO van Effectgroep, dat eerder deze maand zijn 25-jarig jubileum vierde (zie foto). “De hoogste score in twee belangrijke categorieën, communicatieadvies en eventmarketing, is een mooie onderstreping van het feit dat we al bijna 25 jaar onze klanten helpen met oplossingen die écht werken.”
In de top-8 van de categorie Eventmarketing staan ook de eventbureaus Louder Brand Activation, Kingcanary, IQ Events, Events in Business en Advance Events. Vanuit de media-hoek hebben ook Stage Events en RTL Nederland een plek in deze sublijst verworven.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.