Beurzen
De stand van NIVEA is uitgeroepen tot de mooiste stand op het tweejaarlijkse Etos Event dat afgelopen week voor de derde keer plaats vond in de Jaarbeurs Utrecht. Deze stand is gerealiseerd door Gielissen Interiors & Exhibitions.
De stand van NIVEA is uitgeroepen tot de mooiste stand op het tweejaarlijkse Etos Event dat afgelopen week voor de derde keer plaats vond in de Jaarbeurs Utrecht. Deze stand is gerealiseerd door Gielissen Interiors & Exhibitions.
Het standconcept voor NIVEA (Beiersdorf) is enkele jaren geleden door Gielissen designer Feike van der Werf ontworpen op basis van maquettes en sfeerstudies van reclamebureau TBWA. Het standontwerp heeft recent een facelift ondergaan. Senta schreef hiervoor in opdracht van Beiersdorf een 5D handboek voor zintuiglijke merkbeleving. Op basis van alle input ontwikkelde het creatieve Beiersdorf-Gielissen team een thematische stand met veel activiteiten voor de bezoekers. Zo was er een dagcrèmetest, een verwenmoment voor je gezicht en diverse workshops op het gebied van haircare en body&balans.
Op het Etos Event staan aanbieders van schoonheid, gezondheid en verzorgingsproducten centraal. Bezoekers konden producten ruiken, voelen, zien en proberen en proeven van de bijzondere sfeer. Zeker bij NIVEA, want nog even los van de producten bood ook de stand zelf een multisensorische ervaring door het gebruik van nepbont, voile en andere aangename materialen.De directeur van Etos, de heer Dorhout Mees, reikte de prijs uit. De jury bestond uit journalisten die eerder op de dag tijdens het event aanwezig waren. Zij noemden de stand divers, interactief, groot, opvallend en toch intiem, een beetje mysterieus en innovatief. De merkuitstraling van de stand vond men uitstekend passen bij het merk en, niet onbelangrijk, de bezoeker kreeg volgens de jury een ‘feel good’ gevoel tijdens en na bezoek aan de stand. NIVEA vond de stand zelf ook prachtig en is terecht trots op de behaalde 1e prijs.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.