Congressen
Met Connecting the Dots, een serie van vijf bijeenkomsten, wil Momice evenementen naar een hoger niveau tillen. Volgens Rutger Bremer, CEO van het bedrijf dat software levert voor eventregistratie, missen event-professionals, marketeers en ondernemers nog te vaak een duidelijke strategie, methode om het gedrag te veranderen en een visie op relatiemanagement.
“Bedrijven die een toekomstperspectief willen, moeten relaties opbouwen met potentiële en bestaande klanten. Daarvoor zijn events onmisbaar”, betoogt Bremer. “Events leveren een schat aan informatie op over potentiële klanten van organisaties. Producten en services kunnen daarmee nog beter worden afgestemd op de doelgroep. Events laten organisaties zelfs nieuwe verdienmodellen ontwikkelen. In de event serie Connecting the Dots laten wij samen met experts zien hoe hun events kunnen bijdragen aan deze doelen.”
Connecting the Dots is een reeks evenementen, die loopt van maart 2019 tot en met maart 2020. Het eerste event, op 21 maart in VRIJ in Culemborg, draait om de frustraties en uitdagingen van event-managers. Eventprofessionals worden nog te vaak als een uitvoerende collega behandeld, waardoor ze minder inzicht krijgen in bijvoorbeeld de doelstellingen van een event. Events worden hierdoor te vaak ad-hoc georganiseerd en is het vaak niemand duidelijk of een event succesvol was, door gebrek aan eenduidige KPI’s.
Bremer: “Ook horen we vaak dat collega’s onvoldoende betrokken blijken. Dat kan tot gevolg hebben dat een event duurder wordt dan gepland en niet bijdraagt aan de gestelde doelen. Events draaien volgens Momice om het opbouwen van relaties, zodat organisaties een stevig netwerk voor de toekomst hebben. We laten eventprofessionals zien hoe ze dat kunnen bewerkstelligen.”
Connecting the Dots bestaat uit de volgende vijf evenementen:
Aanmelden voor de evenementenreeks Connecting the Dots kan via de eventwebsite.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.