Festivals, Brand events

Mojo en Eurojackpot gaan nog meer samenwerken rond festivals

Mojo-Eurojackpot-Pinkpop

Mojo en Eurojackpot breiden hun samenwerking rond festivals uit. De loterij is official partner geworden van de festivals Pinkpop en Bospop. Op Pinkpop is Eurojackpot dit weekend op verschillende manieren zichtbaar.

Leven als winnaar centraal

De samenwerking met Pinkpop werd verlengd en Bospop komt er nu bij. Voor Eurojackpot komt de samenwerking met Mojo kort na de lancering van de nieuwe ‘Winner Man’ campagne, waarmee de loterij strategisch gezien een nieuwe weg in slaat. Door de samenwerking met de concertpromotor wordt gevolg gegeven aan deze strategie waarin het leven als een winnaar centraal staat, of je de Jackpot nu wint of niet. Eurojackpot wil festivalbezoekers activeren deze mindset te omarmen.

Activaties op festivals

Eurojackpot is tijdens Pinkpop (21 t/m 23 juni) en Bospop (12 t/m 14 juli) op verschillende manieren zichtbaar. Zo wordt tijdens Pinkpop de ‘Winner Cam’ gelanceerd. Daarmee brengen Mojo en Eurojackpot een ‘stadion cam’ naar het festival. De ‘Winner Cam’ gaat op zoek naar mensen in het publiek die er uit zien alsof ze alles uit het leven halen: échte winnaars.

Daarnaast kunnen festivalgangers in de ‘Winner Club’ tijdens de silent disco hun eigen feestje bouwen en prijzen winnen

Doelgroep

Business director Saskia Baartman van Eurojackpot: 'Muziek is een bovengemiddeld grote interesse binnen onze doelgroep. Mojo is in Nederland een begrip als het gaat om muziekevenementen, concerten en festivals. Daarnaast beschikken ze over een sterk internationaal netwerk met unieke assets. We zien veel potentie om onze merkambities samen met Mojo te realiseren.'

Marcel Surendonk, head of brand partnerships Mojo: 'De link tussen de bezoekers van Pinkpop en Bospop met de doelgroep van Eurojackpot is wat ons betreft een schot in de roos.'

 

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief