Beurzen

Media Plaza opent Experience Room

Media Plaza heeft een Experience Room geopend. Hier kunnen mensen ”Het Nieuwe Werken” persoonlijk ervaren. In de Experience Room zijn allerlei tools aanwezig die tijd- en plaatsonafhankelijk werken mogelijk maakt.
"Door het nieuwe werken besparen beslissers op kantoorruimte, file- en reiskosten", vertelt Gaby van der Kooij, experience maker bij Media Plaza. "Het stelt werknemers, zzp-ers en freelancers in staat om werk en privé makkelijker te combineren. Maar er zijn ook nadelen, want teamleden op afstand vragen ander management. Media Plaza laat beslissers ervaren hoe nieuwe software hen daarbij ondersteunt. Op deze manier helpt Media Plaza werkgevers en HR-managers om te innoveren. Zelf aan de knoppen zitten geeft ze de kans om te ervaren hoe Het Nieuwe Werken er voor hun bedrijf uit kan zien."

In de Experience Room staat videoconferencing van LifeSize in verbinding met India en kun je praten met medewerkers in Dordrecht en Almere. 3D informatie (Augmented Reality) van LazyAnts komt tot leven via de webcam en geeft, net als de QR codes van Xxess inzicht in nieuwe marketingmiddelen. Via de Twitterfontein van Media Plaza delen beslissers hun inzichten. Het decor van de Arjan van Dijk groep en Trends for Rent laten door bijvoorbeeld spelcomputers de snelheid van software ontwikkelingen in de afgelopen twintig jaar zien. En er staat meer op de rol: remote printing, digitaal brainstormen en interactieve software komen in de komende weken naar de Experience Room.

De Experience Room is vrij en gratis toegankelijk voor de zestigduizend jaarlijkse gasten van bijeenkomsten in Media Plaza. Daarnaast kan men de Experience Room op afspraak als vergaderkamer gebruiken.

"Grote veranderingen in de komende decennia gaan ondernemers dwingen om te innoveren", aldus Van der Kooij. "De wereldbevolking groeit naar negen miljard, waarvan meer dan de helft in steden gaat wonen, de ontwikkeling van denkende en lerende technologie… Door visie en ervaringen te delen geeft Media Plaza innovatie opnieuw een centrale plek in het ondernemen, nu en in de toekomst."

www.mediaplaza.com


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Subscribe to our newsletter now