Congressen
Tijdens de tweede editie van de Masterclass Social Media op donderdag 27 mei 2010 in Amsterdam worden event professionals op de hoogte gebracht van de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van nieuwe media en online event technologie.
MSM biedt nieuwe inzichten, tips en inspiratie en vooral praktische tools om direct mee aan de slag te kunnen.
• Waarom online technologie toepassen in de event branche?
• Hoe integreer je nieuwe online technologieën in jouw evenement?
• Wat zijn de belangrijkste trends en ontwikkelingen voor 2010?
• Welke online marketing tools zijn voorhanden en hoe kun je ze inzetten?
• Hoe bepaal je jouw doelstelling en strategie als het gaat om social media?
• Hoe realiseer je sneller een groter bereik onder jouw doelgroep?
• Hoe bespaar je op kosten voor event registratie, promotie en organisatie?
• Hoe ga je de dialoog aan met jouw doelgroep?
• Hoe bouw je een community op rondom jouw event?
• Hoe creëer je nieuwe samenwerkingsverbanden d.m.v. crowd sourcing?
• Hoe creëer je extra beleving voor, tijdens en na events?
• Hoe organiseer en promoot je online events zoals webinars?
• Hoe zorg je voor een succesvolle kruisbestuiving tussen online en offline?
Ron Overbeek, eigenaar van communicatieadviesbureau Statement, radio host en docent Trend Analysis & Consultancy aan de Hanzehogeschool
Antal de Waij, Managing Partner van Engagement Media en voorheen Marketing Manager bij UPC Nederland en Buma/Stemra).
Jan Willem Kemper, trainer van XWebinar.nl.
Ruud Janssen, eigenaar TNOC, Sociale Media adviseur, Zwitsers entrepreneur, MPI trainer en internationaal trendwatcher van online event management tools.
Datum 27 mei 2010
Tijd 13:00 – 17:15, met aansluitend een netwerkborrel
Locatie Westergasfabriek (WesterUnie), Amsterdam
Kosten 165 euro, tot 12 mei 149 euro
Informatie www.masterclasssocialmedia.nl
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.