LiveWire

Mastercard en Museum Rembrandthuis verlengen samenwerking met drie jaar

Mastercard Rembrandthuis - Roxanne & Milou

Mastercard verlengt het sponsorship met Museum Rembrandthuis. De samenwerking werd gevierd in het atelier van Rembrandt; waar veel van zijn meesterwerken zijn geschilderd. Bij de mede door Mastercard mogelijk gemaakte verfdemonstratie werd het contract getekend met een veer en verf gemengd in de kleuren van Mastercard en Rembrandthuis.

Kunst breed toegankelijk maken

Als partner van de kunst- en cultuursector zet Mastercard zich in om kunst breed toegankelijk te maken voor iedereen. Met deze samenwerking wil Mastercard unieke culturele ervaringen die het rijke erfgoed van Rembrandt in Nederland kent eren.

Inspireren en verbinden

'Kunst heeft de kracht om ons te inspireren, te verbinden en op nieuwe manieren naar de wereld te laten kijken. Bij Mastercard weten we dat passies van mensen - zoals kunst - heel belangrijk zijn. Daarom verlengen we het partnerschap met een iconisch museum als het Rembrandthuis', zegt Roxanne Pinckers, Director of Marketing & Communications Mastercard (foto links).

Verfdemonstraties

“Een bezoek aan Rembrandts huis en zijn atelier is een onvergetelijke gebeurtenis', stelt Milou Halbesma, directeur Museum Rembrandthuis (foto rechts). 'Hier schilderde hij vele meesterstukken, die nu overal ter wereld in de mooiste musea hangen. Met onze verfdemonstraties kijk je op deze plek mee over de schouder van de meester en leer je van zijn vakmanschap. Dit kan nergens anders ter wereld. We verheugen ons om dankzij de steun van Mastercard onze nationale en internationale bezoekers met deze ervaring te kunnen blijven inspireren.'


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief