Congressen
De Raad van Toezicht van Merk Fryslân heeft Martin Cnossen benoemd als directeur. Cnossen wordt verantwoordelijk voor de strategie en realisatie van de doelstellingen op het gebied van marketing, gezonde bedrijfsvoering, netwerk en stakeholders.
Martin Cnossen (48), die op 1 april 2016 begint, is nu directeur van Stichting DBF, een non profit organisatie die projecten op het gebied van leefbaarheid, toerisme en economie in Noord Nederland begeleidt en organiseert. Hij ziet zijn nieuwe functie als een logisch vervolg op zijn baan bij Stichting DBF waarin hij zich in de afgelopen jaren heeft ingezet om onder meer Fryslân als aantrekkelijke regio voor wonen en werken een impuls te geven. Vanuit die rol stond hij ook aan de basis van meerdere toeristische projecten zoals de introductie van de bekende fietsknooppunten in Fryslân.
Merk Fryslân is de regiomarketingorganisatie voor Fryslân en de Wadden die kennis, kunde en ondersteuning biedt op het gebied van regiomarketing, product- en of marktontwikkeling en gastheerschap. De organisatie bestaat nu 15 maanden. De leiding is de afgelopen maanden in handen geweest van de interimmers Josette Häger en Klaas van den Berg. De provincie Fryslân is formeel opdrachtgever van Merk Fryslân.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.