Congressen
Martijn Bulthuis is per 1 september 2012 de nieuwe directeur van Stichting Stadspartners Leiden en Stichting Visitor Centre Leiden. Beide organisaties zijn beter bekend onder de verzamelnaam Leiden Marketing. Bulthuis volgt John Kroes op die de afgelopen drie jaar leiding heeft gegeven aan Leiden Marketing.Bulthuis is geen onbekende in Leiden. Sinds 2007 bekleedde hij de functie van general manager bij het Golden Tulip & Tulip Inn Leiden Centre. Daarnaast is Bulthuis als bestuurslid betrokken geweest bij de oprichting van Leiden Marketing en is hij al enige jaren bestuurslid bij de Stichting Hoteloverleg Leiden.
Martijn Bulthuis is geboren Groninger, 38 jaar, samenwonend, vader van twee dochters, woonachtig in Amsterdam en de laatste zeven jaar werkzaam geweest in Leiden en omgeving. Bulthuis is overtuigd van het merk Leiden. Bulthuis: "Leiden is een ruwe diamant. De stad heeft alles in huis voor de congresorganisator, de zakelijke gast en voor de (inter)nationale toerist. Mijn visie? Gericht omgaan met tijd, geld en aandacht en dan voortbouwen op de successen waarvoor John Kroes de basis heeft gelegd. Ik wil de betrokken Stadspartners samen brengen om elkaar te kunnen versterken om de stad Leiden samen nadrukkelijker op de kaart te zetten."
Voorzitter van het Bestuur van Leiden Marketing, René de Jong, is erg blij met de komst van de nieuwe directeur. “Hij brengt veel kennis over Leiden, de congressector en de toeristische markt mee en beschikt over een groot Leids netwerk. De afgelopen jaren heeft Leiden Marketing onder de leiding van John Kroes belangrijke stappen gezet. Hij laat een stabiele organisatie achter. Nu moeten we doorpakken om de doelstellingen te bereiken die we ons hebben gesteld en die we met partners hebben afgesproken. Wij zien in Martijn Bulthuis de aangewezen persoon om deze vervolgstappen te gaan nemen samen met de medewerkers van Leiden Marketing.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.