Beurzen
Het vermogen van het management en medewerkers in een organisatie om effectief en efficiënt te reageren op incidenten, ‘bad actors’ en/of (veel voorkomende) storingen is altijd dé basis van een succesvol performance-verbeteringsprogramma. Voor de organisatie van Maintenance NEXT 2015 was dit dan ook de reden om de bezoekers en exposanten Maintenance NEXT 2015, reeds voorafgaand aan de beurs zelf, op een ludieke wijze met elkaar in contact te brengen.
Via de website van de beurs worden beursbezoekers opgeroepen om ‘bad actors’, technische problemen of veel voorkomende storingen waar ze in de dagelijkse praktijk tegen aanlopen van te voren, al dan niet anoniem, kenbaar te maken. Ook leent deze handige tool zich om een oproep te plaatsen als gezocht wordt naar een kritisch, soms uitermate lastig verkrijgbaar, component.
Exposanten hebben vervolgens de mogelijkheid om hierop te reageren en het is dan aan de bezoeker om hierop te reageren. Zij kunnen contact opnemen met de betreffende exposant en/of een afspraak inplannen tijdens de beursdagen.
Het plaatsen van vragen kan nog tot en met de laatste dag 23 april) van de Maintenance NEXT 2015 in Ahoy Rotterdam.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.