Sportevenementen
Live Nation is 'hoofdpartner' geworden van Chelsea Football Club. De twee partijen hebben een deal gesloten waarbij het logo van 's werelds grootste concert- en festivalpromotor op de shirts van de vrouwen- en mannenteams komt te staan.
De overeenkomst geldt voor de rest van het Premier League voetbalseizoen 2024/25. Liver Nation ziet de mix van live entertainment en sport, die bekend is geworden als 'sportainment', als toegevoegde waarde. Eerder produceerde het bedrijf de UEFA Champions League Final Kick Off Show in Wembley Stadium voorafgaand aan de wedstrijd op 1 juni vorig jaar, met een optreden van Lenny Kravitz.
Casper Stylsvig, chief revenue officer van Chelsea Football Club: 'De samenwerking met zo'n wereldwijd erkend bedrijf, in een tijd waarin onze focus ligt op groei en innovatie, is van enorme waarde voor de club.'
Live Nation UK SVP marketing Glen Littlewood: 'De kracht van live entertainment is de sleutel tot onze business. Meestal gebeurt dat op het podium, nu kunnen we onze bescheiden rol spelen op het veld met deze samenwerking met Chelsea.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.