Beurzen

Libema Zakelijk lanceert eigen magazine

Libéma Zakelijk, het business-to-business merk van leisure-concern Libéma, heeft onlangs een nieuw magazine gelanceerd. Duizenden bedrijven ontvangen vanaf nu het magazine Buitenkans. Het 44 pagina’s tellende magazine bundelt alle zakelijke mogelijkheden die de verschillende bedrijven van Libéma bieden: van een exclusieve avondsafari in Safaripark Beekse Bergen tot het organiseren van een event in IJsselhallen Zwolle. Buitenkans zal meerdere malen per jaar verschijnen en wordt gratis verstrekt.
Nick & Simon op de cover, een interview met Wouter Nicolaes van Studio 100, een introductie van 1931 Congrescentrum Brabanthallen en 24 uur op Beekse Bergen. Het zijn slechts vier van de artikelen uit de allereerste Buitenkans. Vanaf vandaag bundelt Libéma Zakelijk driemaal per jaar alle b-to-b mogelijkheden die de 22 bedrijven van het concern samen bieden in een magazine.

Frank Mimpen, Manager Marketing: “We kunnen zoveel meer dan het verhuren van vierkante meters voor events. Dat kwam in diverse brochures nooit helemaal uit de verf. In dit magazine presenteren we niet alleen de mogelijkheden van bekende Libéma-locaties, maar passeren werkelijk alle locaties de revue. Redactioneel kunnen we zakelijke relaties zo veel beter inspireren met ons veelzijdige aanbod”. Mimpen doelt daarmee op de keur aan mogelijkheden die Libéma op zakelijk gebied te bieden heeft. “Onze vakantieparken, attractieparken en beursaccommodaties lenen zich ook voor joint promotions, loyaliteitsprogramma’s, spaarprogramma’s en personeelskortingen.” Vanaf vandaag ontvangen duizenden bedrijven Buitenkans.

Om ook regionaal de aandacht van de ontvanger te krijgen, zijn er naast een landelijke variant ook versies voor de regio’s Zuidwest-Nederland en Noordoost-Nederland uitgebracht. Het magazine is ook te downloaden via de eveneens geheel nieuwe website www.libema.nl/zakelijk. Ook online worden alle b-to-b mogelijkheden van Libéma sinds kort gebundeld gepresenteerd.

Libéma Zakelijk is het business-to-business merk waaronder het leisure-concern alle zakelijke mogelijkheden bundelt. www.libema.nl/zakelijk

Als één van de grootste leisure-concerns van Nederland ontvangt Libéma jaarlijks ruim 5 miljoen gasten. De organisatie bestaat uit drie divisies; Attractieparken, Vakantieparken en Beurzen & Evenementen.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief