Festivals
KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben een driejarig partnership getekend. De samenwerking gaat in vanaf de aankomende 47e editie van het festival. Onderdeel van de sponsoring is dat KPN op locatie mobiele oplaadpunten in omgebouwde telefooncellen biedt en een van de podia adopteert.
De gedachte achter de samenwerking is dat KPN 'de kracht van verbinding' wil uitdragen met zijn (mobiele) netwerken en Nederland verbinden met een duurzame toekomst. Door maatschappelijke activiteiten te ondersteunen die mensen samenbrengen, zoals het NN North Sea Jazz Festival.
Op locatie zorgt KPN voor mobiele oplaadpunten in omgebouwde telefooncellen en adopteert het merk een van de podia. Daarnaast is er de NN North Sea Jazz Festivalapp, waarmee bezoekers een persoonlijk programma kunnen aanmaken voor de beste route over het festival.
Ook nodigt KPN op zondag 14 juli via het KPN Mooiste Contact Fonds gasten uit voor wie een concert- of festivalbezoek niet vanzelfsprekend is, bijvoorbeeld door sociaal isolement of ouderdom. Door deze mensen op het festival te ontvangen en samen met KPN-vrijwilligers langs de hoogtepunten mee te nemen, ervaren ook zij de kracht van persoonlijk contact en livemuziek.
Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN: 'Livemuziek verbindt mensen op een unieke manier en North Sea Jazz is een van de meest prominente jazzfestivals ter wereld met een rijke historie. Daar herkennen we ons in.'
Jan Willem Luyken, directeur NN North Sea Jazz: 'We delen niet alleen onze thuisbasis Rotterdam, maar ook het geloof in de verbindende kracht van livemuziek. Een solide fundament voor een succesvolle samenwerking.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.