Sportevenementen
Nestlé en de Formule 1 hebben een nieuw partnerschap aangekondigd waarbij KitKat de officiële chocoladereep van de Formule 1 wordt. Deze meerjarige samenwerking is de grootste mondiale merkdeal van Nestlé tot nu toe.
KitKat brengt zijn bekende slogan 'Have a Break, Have a KitKat' naar de Formule 1 en wil daarmee inspelen op het belang van een moment van rust, ook binnen de autosport. De samenwerking gaat officieel van start in het Formule 1-seizoen van 2025, wat samenvalt met het 90-jarig jubileum van KitKat en het 75-jarig jubileum van de Formule 1. Fans kunnen diverse consumentenactivaties verwachten, evenals promotionele prijzen en speciale fanzones bij geselecteerde Grands Prix, compleet met branding langs de baan en vrolijke, luchtige content.
'De Formule 1 is een wereldwijd fenomeen met een snel groeiende, diverse fanbase, vooral onder jongvolwassenen', zegt Bernard Meunier, Head of Strategic Business Units en Marketing en Sales bij Nestlé. 'Met zijn wereldwijde bereik en volle schema biedt de F1 KitKat het perfecte platform om iedereen eraan te herinneren af en toe een pauze te nemen. We zijn verheugd om onze kenmerkende humor naar deze spannende sport te brengen.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.