Congressen
Best Western richt zich in 2014 op de aansluiting van exclusieve en unieke hotels in het vier- en vijfsterren segment in Nederland onder het label Best Western Premier. Kasteel De Vanenburg in Putten is daar het eerste resultaat van. Doelstelling is om dit jaar nog drie andere locaties toe te voegen aan het luxelabel.
Hotelmerk Best Western presenteerde op 11 april haar nieuwe groeistrategie in Nederland. De locatie was Kasteel De Vanenburg in Putten, dat voortaan de naam Best Western Premier Kasteel De Vanenburg draagt.
Wytze van den Berg, directeur Best Western Hotels Nederland: “Wij zijn enorm trots dat wij een mooie en exclusieve locatie zoals Kasteel De Vanenburg aan ons portfolio mogen toevoegen. De kwaliteit van de dienstverlening en de gastvrijheid die dagelijks wordt neergezet is van heel hoog niveau en wordt door gasten zeer gewaardeerd.”
Bernhard Baan, commercieel manager van Kasteel De Vanenburg: “Kwaliteit, authenticiteit en persoonlijke aandacht zijn kernwoorden binnen onze organisatie. Wij blijven ons richten op het faciliteren van een kwalitatief en onvergetelijk verblijf en vanaf heden doen wij dat met de ondersteuning van de wereldwijde sales en marketing inspanningen van Best Western Hotels. De toekenning van het exclusieve Premier label is een groot compliment voor onze faciliteiten en het niveau van onze dienstverlening.”
Doelstelling voor Best Western Hotels is om eind 2014 vier Best Western Premier hotels in Nederland te kunnen bieden met een mooie spreiding door het land. “Best Western Premier Kasteel De Vanenburg bijt het spits af en naast dit hotel zijn er gesprekken gaande met potentiële hotels, onder andere in de Randstad”, aldus Van den Berg.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.