Congressen
Het nieuw te openen Conservatorium Hotel in Amsterdam heeft Jeroen Sirag (39) aangetrokken als director of sales & marketing. Sirag komt bij het Amstel Hotel vandaan, waar hij dezelfde functie uitoefende.Madelon Boom, general manager van het Conservatorium Hotel, dat in de late zomer van dit jaar zal worden geopend, ziet haar team steeds meer vorm krijgen: "Met professionals als Jeroen en ook Schilo van Coevorden als executive chef kunnen we echt iets bijzonders neerzetten. Sales en marketing zijn natuurlijk enorm belangrijke pijlers voor een nieuw hotel, we zijn ervan overtuigd dat Jeroen met zijn ervaring in het topsegment de verkoop van het hotel vanaf 1 februari goed kan ontwikkelen."
Het CV van Sirag verraadt een passie voor internationale tophotels. De afgelopen drie jaar was hij werkzaam als eindverantwoordelijke voor sales, marketing, public relations en communications voor het Amstel Hotel, onderdeel van Intercontinental Hotels & Resorts. Hiervoor was hij onder andere werkzaam bij Grand Hotel Huis ter Duin Noordwijk, Sofitel the Grand Amsterdam, The Landmark London en Hyatt Andaz (beiden UK) en later The Westin Hotel in Rotterdam.
Nu volgt dus de overstap van de gevestigde orde naar een volledig nieuw project. Sirag heeft er zeer bewust voor gekozen om deze stap te zetten: "Ik ben graag betrokken bij de opening en verdere vermarkting van dit unieke project. Het Conservatorium Hotel is een prachtig en beroemd gebouw op een ongelooflijk goede locatie, maar als hotel is het nog vrijwel onbekend. Het is een enorme uitdaging om hier als director of sales en marketing gezicht aan te geven en het hotel op korte termijn op de kaart te zetten."
Het imposante pand op de hoek van de Van Baerlestraat 27 in Amsterdam is al meer dan honderd jaar een vertrouwd stadsgezicht. Veel Amsterdammers kennen het gebouw vooral van de tijd dat er dagelijks mensen met koffertjes in de vorm van een viool, een saxofoon of een gitaar het toenmalig Conservatorium in- en uitliepen. Ook deed het majestueuze gebouw ooit dienst als Rijkspostspaarbank. Nu wordt het getransformeerd tot een lifestyle hotel met 128 kamers en suites, meeting rooms, een destination bar en twee restaurants. De Italiaanse topdesigner Pierro Lissoni mag als architect zijn signatuur onder dit prestigieuze project zetten.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.