Congressen

Jaarthema HSMAI: How to be different

Onder de slogan ”How to be Different” gaf de HSMAI maandag 17 januari tijdens de traditionele nieuwjaarsreceptie het startschot voor haar themajaar. Dit jaar zal met name het onderscheidend vermogen in sales, marketing en communicatie, maar ook in leiderschap en management de bijeenkomsten van de HSMAI kenmerken.
"Het vinden van een thema was dit jaar niet zo moeilijk", aldus Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland. "Als er iets in de transparante wereld waarin we tegenwoordig leven relevant is geworden, dan is het wel het creëren, hebben en behouden van een echt onderscheidend product of dienst. Dat valt echter niet mee. Hoe onderscheid je je immers nog echt ten opzichte van. je concurrenten? Hoe houd je dit onderscheid vast? Hoe maak je het duidelijk aan je doelgroep en hoe bind je in deze multimediale wereld die doelgroep aan je? De laatste inzichten en antwoorden met betrekking tot dit soort essentiële vraagstukken staan in 2011 centraal in onze programmering"

Het HSMAI bestuur wordt in 2011 gevoerd door de volgende leden. Op de foto staand, vlnr: Erwin van Gastel (Hospitality Sales), Hans Poortvliet (directeur HSMAI Nederland), Marja van Reijn (Global Blue Holland BV), Luc Curvers (Heineken Experience). Zittend, vlnr: Isabel Mosk (Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen), Ilko Tonen (Virtual Orange), Astrid Aberson (Maasstad Ziekenhuis), Rob van der Beek (Holiday Inn Amsterdam/Crowne Plaza Amsterdam Airport) en Guendaline Stinkens (De Baak/Landgoed de Horst).

HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor marketing-, sales- & communicatieprofessionals in de gastvrijheidindustrie.

www.hsmai.nl


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief