Beurzen

Jaarbeurs stapt in e-commerce met Beautyspot.nl

Vanaf september kunnen geregistreerde beautyprofessionals via het online platform Beautyspot.nl inkopen doen bij de aangesloten leveranciers. Consumenten kunnen via het consumentenplatform Beautynieuws.nl producten bestellen. Eigenaar Jaarbeurs verwacht de komende jaren sterk te kunnen groeien met deze eigen e-commerce activiteiten.

 Jaarbeurs biedt leveranciers en salonhouders de mogelijkheid respectievelijk brandstores en webshops in een eigen look & feel te openen. Het up-to-date houden van het assortiment is volledig geautomatiseerd. De consument kan betalen via IDEAL, de leverancier verwerkt de order en verstuurt het product aan de consument.

Bart Strijker, Director Business Unit Digital bij Jaarbeurs: “We willen ons het hele jaar inzetten voor onze klanten. Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om met hun klant in contact te komen. Naast leadgeneratie faciliteren we vanaf september met onze nieuwe e-commerce activiteiten dus ook in directe verkoop. Bedrijven krijgen op een laagdrempelige manier en tegen relatief lage kosten een nieuw online verkoopkanaal. E-commerce past uitstekend binnen de strategie van Jaarbeurs: we zetten handel in beweging.”

Voor de webshops werkt Jaarbeurs samen met Yizz E-commerce.

Het online platform Beautyspot.nl is eind oktober 2013 gelanceerd. Het is net als de beurzen Beautysalon Trade Special en Beauty Salon Dimensions en de consumentenwebsite www.beautynieuws.nl onderdeel van Jaarbeurs.

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief