Beurzen
Jaarbeurs heeft haar nieuwe merkverhaal en identiteit gepresenteerd. De nieuwe huisstijl moet het belang van ‘oprechte aandacht’ verder onderstrepen en de rol die het bedrijf speelt bij het verbinden van mensen, merken en markten. “De impact van ontmoetingen is dat ze aandacht pakken, vasthouden en business versnellen”, aldus Albert Arp, CEO Jaarbeurs. Dit principe brengt Jaarbeurs tot uiting in de pay-off ‘Attract – Engage – Accelerate’.
De nieuwe corporate branding geeft Jaarbeurs de mogelijkheid meer herkenbaarheid te geven aan alles wat er het hele jaar door bij Jaarbeurs gebeurt en de verbinding tussen haar verschillende activiteiten ook voor de buitenwereld te benadrukken. Dat geldt zowel voor het belang van live ontmoeten als van haar eigen rol als facilitator en organisator van beurzen, evenementen, congressen en vergaderingen. Ook is het streven om met de inzet van data en digitale transformatie vernieuwingen aan te brengen die nog meer waarde uit ontmoetingen zullen halen.
Verschillende elementen uit de nieuwe huisstijl zijn meer dan een knipoog naar Utrecht en duiden de goede relatie met de gemeente en de regio. De link met de stad werd nog eens extra benadrukt door CEO Albert Arp die samen met Jan van Zanen, burgemeester van Utrecht, het logo tijdens de medewerkersbijeenkomst bij Jaarbeurs heeft onthuld: “Met het Jaarbeurs-merk bouwen wij graag samen met de gemeente aan een nog sterkere positie van Utrecht”.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.