Beurzen

Jaarbeurs derde bij UFI Award

UFI, de wereldwijde associatie voor de tentoonstellingsindustrie, heeft Jaarbeurs Utrecht als finalist uitgeroepen voor de ICT Award on Customer Relationship Management for Exhibitions.Deze Award richt zich op beurs- en evenementenorganisaties die op innovatieve wijze omgaan met CRM vraagstukken en de oplossingen daarvoor. Jaarbeurs Utrecht was één van de wereldwijde inzenders en op 30 april jl. werd in Parijs bekend gemaakt dat deze inzending een derde plek heeft verdiend. De inzending betrof het nieuwe registratiesysteem evisit, dat in januari 2010 is geïntroduceerd.

Kort uitgelegd is evisit een soort cockpit die organisatoren in staat stelt voor, tijdens en na het evenement mensen en markten te verbinden, dit realtime en draadloos. Enerzijds geeft evisit als marketingtool inzicht in de effecten en resultaten van marketinginspanningen rondom de beurs, het evenement of een congres. Anderzijds is het een logistieke backbone die een versimpelde en gebruiksvriendelijke invulling geeft aan de processen rondom bezoekerswerving, -registratie en leadborging. Ook voor exposanten.

Intussen hebben al meerdere organisatoren kennis gemaakt met evisit en wordt het systeem bij diverse beurzen ingezet. Het grote voordeel van evisit is dat alles via Jaarbeurs Utrecht geregeld kan worden en de vertaling naar de daadwerkelijke beursvloer hierdoor vanzelfsprekend, snel en makkelijk wordt gemaakt.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Subscribe to our newsletter now