Company events, Live Industry Dashboard
De LiveCom Alliance heeft dit keer een hoofdthema gekozen voor haar European Industry Survey. Daarnaast is het onderzoek nu opengesteld voor alle bedrijven in de livecommunicatie, niet meer alleen de leden van de alliantie. Organisatoren, evenementenbureaus en leveranciers kunnen tot 20 april de enquête invullen.
Sinds 2016 onderzoekt de LiveCom Alliance European Industry Survey de belangrijkste trends en impactdrivers voor de eventindustrie. Vanaf 2019 wordt de studie – dankzij strategisch partner BOE International – uitgevoerd door Research Institute for Exhibition and Live-Communication (R.I.F.E.L.), wat een gedetailleerder inzicht geeft in de structuur, kenmerken en toekomstige trends van de livecommunicatie-industrie.
In 2025 zal de studie kwantitatieve trends blijven onderzoeken, maar wordt prioriteit gegeven aan een kwalitatieve en inhoudelijke kijk op een belangrijk strategisch onderwerp: internationalisering. Internationalisering kan in de snel evoluerende wereldwijde markt van vandaag de dag een pad naar groei zijn voor afzonderlijke bedrijven en de hele sector.
Internationalisering biedt tal van aantrekkelijke voordelen, waaronder toegang tot nieuwe markten, gediversifieerde inkomstenstromen en de mogelijkheid om wereldwijd talent te benutten. Internationalisering brengt echter ook verschillende uitdagingen en hindernissen met zich mee, zoals complexe regelgeving, culturele verschillen en logistieke problemen, om er maar een paar te noemen.
Evenementenbureaus kunnen via deze link deelnemen aan het onderzoek dat 20 april sluit. Respondenten krijgen gratis de managementsamenvatting, een infographic en het volledige rapport van de studie. De resultaten worden bekend gemaakt op 20 mei tijdens IMEX Frankfurt.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.