Beurzen

Imm Cologne en LivingKitchen trekken ruim 150.000 bezoekers

Het beursduo Imm Cologne en LivingKitchen heeft een recordaantal bezoekers getrokken dit jaar: meer dan 150.000 mensen kwamen kijken naar het aanbod op het gebied van interior design in de Koelnmesse. Bijna een op de twee bezoekers kwam van buiten Duitsland. Dat was goed nieuws voor de beursorganisatie die erop gebrand is om beiden evenementen internationaal op de kaart te zetten.

 Van de 104.000 vakbezoekers die Imm Cologne bezochten, kwamen er 56.000 uit Duitsland en ongeveer 48.000 uit het buitenland, een toename van 4 procent. Zo kwamen er dit jaar meer bezoekers uit bijvoorbeeld Spanje, Rusland en Nederland maar ook uit China, Zuid Korea, India en De Verenigde Arabische Emiraten.

Bedrijven uit de top 30 van (internet)winkelketens wereldwijd waren ook goed vertegenwoordigd, zoals de Engelse Home Retail Group en John Lewis, het Japanse Nitori, en ook Amazon en de Otto Group waren aanwezig. rn

LivingKitchen

rnParallel aan meubeldesign beurs Imm Cologne liep het internationale keuken event LivingKitchen. Gedurende zeven dagen demonstreerden 200 exposanten uit 21 landen innovaties op het gebied van keukens en design en trokken de aandacht met grote kookshows.

 

De volgende Imm Cologne zal plaatsvinden van 15 tot en met 21 januari 2018 in Keulen.

 

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief