Brand events

Ikea komt met pop-up experience in New York voor nieuwe slaapkamerproducten

ikea-sleepeasy-immersive-experience-1024x768

Ikea promoot in New York haar nieuwe slaapkamerassortiment met een "sleepeasy" ervaring. Bezoekers krijgen interactieve ervaringen, livemuziek, een silent disco en fotomomenten.

Zes aspecten

De Ikea Sleepeasy pop-up experience vindt plaats op meerdere verdiepeingen in het filiaal in SoHo op 51 Crosby Street tijdens twee weekenden in augustus (8-11 en 15-18 augustus). Het retailmerk komt met nieuwe producten 'voor een betere nachtrust'. Bezoekers aan de experience zullen volgens Ikea meer te weten komen over de zes essentiële aspecten van slapen. Dit zijn comfort, licht, temperatuur, geluid, luchtkwaliteit en 'ontspullen'.

Beter slapen

 Volgens Tania Moreira, businessmanager slaapkamers bij Ikea US, heeft het bedrijf uitgebreid onderzoek gedaan naar slaap en slaapkamerproducten. "We hopen met ons nieuwe assortiment mensen te helpen hun slaapkwaliteit te verbeteren. De producten sluiten aan op elk van de zes slaapbenodigdheden en variëren op basis van individuele behoeften. Met Ikea Sleepeasy hebben we een leuke manier gevonden om te laten zien hoe mensen beter kunnen slapen."


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief