Brand events
Ikea promoot in New York haar nieuwe slaapkamerassortiment met een "sleepeasy" ervaring. Bezoekers krijgen interactieve ervaringen, livemuziek, een silent disco en fotomomenten.
De Ikea Sleepeasy pop-up experience vindt plaats op meerdere verdiepeingen in het filiaal in SoHo op 51 Crosby Street tijdens twee weekenden in augustus (8-11 en 15-18 augustus). Het retailmerk komt met nieuwe producten 'voor een betere nachtrust'. Bezoekers aan de experience zullen volgens Ikea meer te weten komen over de zes essentiële aspecten van slapen. Dit zijn comfort, licht, temperatuur, geluid, luchtkwaliteit en 'ontspullen'.
Volgens Tania Moreira, businessmanager slaapkamers bij Ikea US, heeft het bedrijf uitgebreid onderzoek gedaan naar slaap en slaapkamerproducten. "We hopen met ons nieuwe assortiment mensen te helpen hun slaapkwaliteit te verbeteren. De producten sluiten aan op elk van de zes slaapbenodigdheden en variëren op basis van individuele behoeften. Met Ikea Sleepeasy hebben we een leuke manier gevonden om te laten zien hoe mensen beter kunnen slapen."
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.