Congressen
IDEA introduceert het internationaal bewezen concept EventStreet in Nederland. Hierbij runnen eventbureaus runnen bestaande horecagelegenheden voor een meet & greet met hun opdrachtgevers.
De branchevereniging voor live-communicatie en eventmarketing bureaus bestaat dit jaar 15 jaar en gaat dit vieren met een Nederlandse editie van EventStreet in Haarlem. Het eventconcept beleefde al eerder succesvolle edities in Parijs en Brussel.
Op 10 juli 2018 nemen vijftien eventmarketing- en live-communicatiebureaus diverse kroegen, restaurants, en wijnbars rondom de Haarlemse Grote Markt over. Sterker nog; hun namen prijken voor deze gelegenheid op de gevels van de horecagelegenheden.
De bij IDEA aangesloten bureaus beloven flink uit te pakken om opdrachtgevend Nederland te verrassen en inspireren. Iedere professional in het marketing-, communicatie- en merkenveld is welkom om de sfeer te proeven bij de verschillende bureaus en te genieten van een zomerse avond vol mooie inzichten, ontmoetingen en mogelijke samenwerkingen.
Maarten Schram, managing director van IDEA: “Dat we gevallen zijn voor het concept van EventStreet is geen toeval. We staan voor live ontmoetingen en samenwerkingen. Want juist met die ingrediënten kunnen we branche- en zelfs grensoverschrijdend zijn. Onze lustrum pay-off is ‘Lang zal ze Live!’ en dat is waar we ons allemaal hard voor maken: live communicatie als impactvol en onmisbaar onderdeel in elke volwaardige marketingstrategie. Dit brengen we graag en vaak onder de aandacht bij opdrachtgevend Nederland.”
Inschrijven voor de meet & greet tussen opdrachtgevers van events en de eventmarketing- en live communicatiebureaus kan op de website van EventStreet.
De Nederlandse editie van EventStreet is een initiatief van IDEA in samenwerking met EventSummit, Gemeente Haarlem, Haarlem Convention Bureau, Haarlem Marketing, Momice en mediapartners De Eventmanager en Events.nl.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.