Congressen

IBTM introduceert nieuwe vakbeurs IBTM Asia Pacific

IBTM Asia Pacific

IBTM, onderdeel van Reed Travel Exhibitions, lanceert een nieuw zakelijk evenement voor de meeting industrie: IBTM Asia Pacific. Het evenement vindt plaats van 6 tot en met 8 april 2020 in Singapore in het Marina Bay Sands Expo & Convention Center en is onderdeel van IBTM’s bestaande portfolio met IBTM World in Barcelona, ​​IBTM Americas in Mexico City, IBTM China in Beijing, IBTM Arabia in de Verenigde Arabische Emiraten en IBTM Africa in Kaapstad.

Eén-op-één meetings

IBTM Asia Pacific zal een groep van internationale, regionale en lokale meetingplanners en exposanten samenbrengen voor twee dagen met vooraf geplande een-op-een meetings, seminars en netwerkbijeenkomsten. Het evenement wordt ondersteund door het Hosted Buyer-programma van IBTM, dat gepersonaliseerde agenda’s creëert voor genodigde opdrachtgevers en exposanten om ervoor te zorgen dat de deelnemers alleen mensen ontmoeten met wie de kans om zaken te doen zeer groot is.

Hoogste groeipercentage

Shane Hannam, Portfolio Director IBTM stelt dat de Aziatisch-Pacifische markt voor zakelijke bijeenkomsten naar verwachting het hoogste groeipercentage ter wereld zal bereiken, met een omzet van 441,1 miljard dollar tegen 2025.

 

“Het is een markt die we heel goed kennen, en ons onderzoek heeft aangetoond dat er vraag is naar een regionaal gericht evenement, zowel van ons bestaande klantenbestand, maar ook van de industrie in het algemeen”, stelt Hannam. “Het is een opwindende nieuwe toevoeging aan de branchekalender, niet alleen voor IBTM, maar ook voor de bredere markt van zakelijke evenementen.”

Gefocust platform

IBTM Asia Pacific biedt een gefocust platform van waaruit IBTM de toenemende vraag – zowel inkomend als uitgaand – voor de APAC-markten gaat bedienen, stelt Hannam. De toevoeging van dit nieuwe evenement betekent dat IBTM China zich heel specifiek zal richten op de Chinese markt voor internationale bijeenkomsten.

Eventmanager

IBTM Asia Pacific zal worden geleid ​​door eventmanager Michael Jones, die zes jaar werkzaam is bij Reed Exhibitions. Het marketing en Hosted Buyer-programma, dat elk IBTM-evenement ondersteunt, zal worden beheerd door het bestaande team in Richmond, Londen, met hulp van teams van Reed Exhibition in Singapore en Japan.
Het evenement zal worden voorafgegaan door een dag met rondleidingen voor internationale kopers, met een afsluitende receptie.
De volledige details van de educatieve sessies en het netwerkprogramma zullen in de komende weken worden vrijgegeven.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief