Brand events
Meer dan zeventig mannen poseerden in september op het Leidseplein in Amsterdam in ondergoed voor modefotograaf Andy Tan. De shoot kwam tot stand via een open casting. Een activatie van ondergoedmerk Iamtoro.
Het merk organiseerde een open casting in een abri op het Leidseplein waarbij alle mannen welkom waren. Daarvoor moesten ze wel het zelfvertrouwen hebben om in boxershort te poseren.
Tientallen mannen van alle leeftijden en in verschillende maten werden op de foto gezet. De beelden prijkten vervolgens een week lang op het digitale netwerk van outdoorexploitant JCDecaux. Via een call-to-action konden mensen stemmen op hun favoriete model op het Iamtoro Instagram account. Ruim 12.000 stemmen leverden twee winnaars op. Zij mochten als het nieuwe gezicht van Iamtoro een shoot doen op Bonaire.
Reclamebureaus Jump! Retail en Yune ontwikkelden de campagne in samenwerking met JCDecaux. Iamtoro is het ondergoedmerk van acteur Everon Jackson Hooi, Marc van Eck en Roland Ykel.
Volgens Ykel moet je ‘de ballen maar hebben’ om je op het Leidseplein voor een groot publiek bloot te geven. ‘Er is veel aandacht voor body positivity onder vrouwen, wat heel goed is. Maar ook mannen komen in alle vormen en maten.’
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.