Beurzen
Hyve Group, de Britse organisator van internationale vakevenementen, heeft in 2024 een omzetgroei van 60 procent behaald, resulterend in een proforma omzet van 316 miljoen dollar (307 miljoen euro). De stijging komt voor 17 procent uit organische groei en de rest door de lancering van Shoptalk Fall en strategische overnames van HLTH en Possible, die Hyve's portfolio heeft uitgebreid met nieuwe groeisectoren als gezondheidszorg en marketing.
Hyve handhaafde ook een sterke klantgerichtheid, zoals blijkt uit een gemiddelde NPS van +46, en voerde haar grootste ooit meetings-programma uit, waarbij ze meer dan 190.000 één-op-één ontmoetingen faciliteerde.
Het bedrijf lanceerde een driejarig groei- en optimalisatieplan, GO27, gericht op het vergroten van het marktaandeel en het verbeteren van klantbehoud. Dit omvat aanzienlijke investeringen in mensen, data en technologie, en de adoptie van de Objectives and Key Results-methodologie om innovatie en besluitvorming te stimuleren.
Hyve hield zich ook bezig met gemeenschapsinvesteringsprojecten, zoals het herbouwen van een school in Kaapstad en het ondersteunen van gemeenschapsinitiatieven in New York en Londen.
Met de start van 2025 is Hyve Group goed gepositioneerd voor verdere groei en innovatie, met een sterk, schaalbaar platform en een focus op organische groei en strategische overnames, benadrukte CEO Mark Shashoua bij de presentatie van de jaarcijfers over 2024.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.