Congressen
HSMAI organiseert voor haar leden in de gastvrijheidindustrie een seminar over het begerenswaardig maken van merken en bedrijven. De bijeenkomst ‘How to become a lovemark' vindt plaats op 22 maart in de Heineken Experience in Amsterdam.
In uitdagende tijden is het hebben, zijn of worden van een echt ‘Lovemark' steeds belangrijker. Iedereen heeft immers wel één of meerdere lievelingsmerken ofwel ‘Lovemarks' (denk bijvoorbeeld aan Coca Cola, Apple, Zappos, IKEA, HEMA) en iedereen weet hoe het met hen gaat bij economische tegenspoed: (veel) beter dan met hun concurrenten! Een ‘Lovemark' onderscheidt zich dan ook van een merk of ‘brand' doordat het eigendom is geworden van de consument. Het inspireert consumenten tot ‘loyalty beyond reason' en wie wil dat niet. Maar hoe word je zo'n ‘Lovemark'? Aan welke voorwaarden moet je voldoen?
Tijdens het seminar worden aan de hand van aansprekende praktijkcases de geheimen achter de marketing & verkoopstrategieën van deze succesvolle merken blootgelegd en leren de aanwezigen uit de hospitality branche hoe zij deze succesvolle praktijken zelf toe kunnen passen.
Sprekers zijn onder andere:
• Reinier Hessing van Brand New Concept Lab
• André Wiringa van Performance Solutions
• William Bakker (Canada) van Think! Social Media
Onderwerpen zijn:
• de laatste trends op het gebied van klant- & gastbeleving
• de best practices van merken als IKEA, Apple, Lush, Zappos
• hoe mensen de klantbeleving maken of kraken
• welke emoties bepalen of de koper jou de verkoop gunt
• het belang van ‘raving fans'; het enige doel wat er echt toe doet
• de Net Promotor Score, de enige KPI die er echt toe doet
• hoe ‘online', met minimaal budget, een lovemark te creëren
Het seminar start om 14:00 uur in de Heineken Experience aan de Stadhouderskade 78 in Amsterdam en wordt om 17:00 uur afgerond met een netwerkborrel.
Meer informatie: www.hsmai.nl
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.