Congressen
Hotel van Oranje in Noordwijk is een samenwerking aangegaan met hotelketen Marriott. Het hotel treedt toe tot het prestigieuze label Autograph Collection Hotels van Marriott.
Hotel van Oranje is het eerste hotel in de Benelux dat onder het merk valt. Door deze samenwerking krijgt het hotel toegang tot het netwerk van Marriott en profiteert mee van het loyaliteitsprogramma van deze internationale hotelketen.
Autograph Collection Hotels is een verzameling opvallende onafhankelijke hotels met een eminent luxueuze uitstraling. Andere bekende hotels binnen deze brand zijn onder meer het St. Ermin’s Hotel in Londen, het Powerscourt Hotel nabij Dublin, twee Boscolo hotels in Rome en Milaan, Prince Sakura Tower in Tokio en het Cosmopolitan Hotel in Las Vegas.
Het Beach Hotel, eveneens een onderdeel van Hotels van Oranje, blijft aangesloten bij de keten van World Hotels. Op deze manier is het voor het concern mogelijk om twee verschillende markten te blijven benaderen: het topsegment via de Autograph Collection Hotels en de andere doelgroepen door middel van het Beach Hotel.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.