Company events, Brand events

Het Concertgebouworkest wil met nieuwe huisstijl breder publiek trekken

Nieuwe huisstijl concertgebouworkest

 

Het Concertgebouworkest presenteert een nieuwe huisstijl die voortkomt uit de groeiende ambitie om meer mensen van alle leeftijden en diverse achtergronden te bereiken. 

De nieuwe visuele identiteit moet het Concertgebouworkest ‘een directere, meer emotionele uitstraling’ geven. In het beeldmerk blijft het kroontje behouden en het krijgt ook een prominente rol in de visuele uitingen, in combinatie met de ruitvorm. Ook komt het woord Koninklijk terug in het logo. 

Carli Hermès

Internationaal wordt de Engelstalige naam gecommuniceerd, om ook in het buitenland de herkenbaarheid te vergroten.  

Om op te vallen bij nieuwe doelgroepen wordt er meer gebruik gemaakt van beeld. Het orkest werkt hierbij de komende tijd samen met fotograaf Carli Hermès. Zijn foto’s komen op affiches, online uitingen en de omslag van de nieuwe seizoensbrochure, die in maart verschijnt. 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief