Festivals
Heineken en Amsterdam Dance Event (ADE) bundelen de komende drie jaar de krachten. Het merk wordt main partner van het evenement. De samenwerking gaat van start met een officieel openingsfeest op woensdag 16 oktober in The Loft in de A’DAM Toren.
Samen met ADE wil Heineken 'onvergetelijke momenten creëren voor de vijfhonderdduizend muziekliefhebbers die het event jaarlijks bezoeken, zegt marketingdirecteur Els Dijkhuizen van Heineken Nederland. 'Als echt Nederlands merk met Amsterdamse roots voelt ons partnership met ADE als een perfecte match. We geloven erin dat je de beste momenten samen beleeft en zetten dan ook volop in om deze boodschap kracht bij te zetten tijdens de aankomende editie.'
Jorinde Boom, head of partnerships bij ADE: 'Deze ontwikkeling is echt een geweldige nieuwe stap in onze langdurige samenwerking. De passie van Heineken voor muziek en het creëren van feestjes en gezelligheid maken het de perfecte partner voor ons festival. Het openingsfeest belooft een spectaculaire avond te worden, waar bezoekers een voorproefje krijgen van alles wat ADE 2024 te bieden heeft.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.