Festivals

Head of brand partnerships Marcel Surendonk vertrekt bij Mojo

Marcel Surendonk

Marcel Surendonk stopt als head of brand partnerships bij concert- en festivalorganisator Mojo. 'Het is tijd voor een volgende stap en nieuwe energie', laat hij weten in een e-mail aan zijn relaties.

Merkactivaties

Surendonk werkte sinds 2006 als sponsormanager en lid van het managementteam van de organisator van events als Lowlands, North Sea Jazz en Pinkpop. Hij was medeverantwoordelijk voor merkactivaties.

'Enerverende tijd'

Surendonk: 'Ik kijk terug op een enerverende tijd met vele mooie samenwerkingen. Maar het is tijd voor een volgende stap en nieuwe energie. Aangezien de voorbereidingen voor het festivalseizoen 2025 alweer in volle gang zijn zal ik zo snel mogelijk mijn werkzaamheden overdragen.'

Wie zijn opvolger wordt, is nog niet bekend.

 

 

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief