Congressen

Get inspired and let’s celebrate!

Het 150-jarig bestaan van Noordwijk als badplaats inspireerde Noordwijk Marketing om een event voor de Nederlandse evenementenbranche te organiseren met als thema ‘Get inspired and let’s celebrate!’. Op maandag 11 april ging een groep van 60 eventprofessionals op ontdekkingstocht door Noordwijk.
De dag was samengesteld uit verschillende onderdelen waarbij aan de gasten de aantrekkelijkheid van Noordwijk als congreslocatie werd getoond. Robert Bannink van Ratio Design begon de bijeenkomst met de presentatie van een nieuw concept, de Noordwijkse sprekers: een sprekersbureau waarin belangrijke en interessante Noordwijkse inwoners zijn verenigd. Vervolgens werd er een Noordwijk-quiz gespeeld, waar de kennis van de gasten over zakelijk Noordwijk werd getest. De drie beste spelers ontvingen een prijs, aangeboden door de Noordwijkse partners.

Daarna was het tijd voor de ontdekkingstocht door Noordwijk. Er werden in vier groepen, vier locaties bezocht aan de hand van vier thema’s die voor Noordwijk belangrijk zijn, namelijk: sport, innovatie, historie en natuur. Zo werd het Sportpark Duinwetering bezocht met daarbij het supporterscomplex van de plaatselijke voetbalvereniging VV Noordwijk. In het kader van innovatie werd Decos bezocht, een papierloos en klimaatneutraal kantoor  in de vorm van een meteoriet. Ook stond het Atlantikwall Museum op het programma, dat is ingericht in een reeks Duitse bunkers uit de Tweede Wereldoorlog. De vierde locatie was de Duinzaal van Staatsbosbeheer, gelegen middenin het natuurgebied Hollands Duin.

Noordwijk Marketing verzorgt de promotie van de (congres)badplaats in zowel het binnen- en buitenland, voor zowel de inwoner van Noordwijk, de toerist als de zakelijk bezoeker. Hierin werken zij nauw samen met diverse organisaties. 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief