Beurzen
Kijk eens verder dan de gekende beurzen in jouw branche. Zijn er ander beurzen/evenementen waar (een gedeelte van) jullie doelgroep aanwezig is? Dan kan het zeer lucratief zijn om je ook eens op die beurs te presenteren.
De kans is dan groot dat je de enige of één van de weinige in jouw segment bent die op de beurs staat. Het aantal potentieel geïnteresseerden is op een dergelijke beurs waarschijnlijk kleiner, maar de scoringskans al gauw groter. Ontwikkel een beursconcept dat is gericht op het werven van nieuwe klanten, want dat is het meest logische doel van deelname aan een ‘branchevreemde’ beurs.
Uiteindelijk sta je op een beurs op in contact te komen met de doelgroep van jouw bedrijf of product. Dus als je die kunt ontmoeten door branchevreemd te gaan en deel te nemen aan een andere beurs of ander evenement dan de toonaangevende beurzen in de branche, dan moet je deze kans zeker niet laten liggen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.