Beurzen

Fresh Rotterdam platform voor innovatie

Fresh Rotterdam (21 t/m 23 september in Ahoy Rotterdam) liet tal van innovatieve ontwikkelingen zien op het gebied van versproducten en verstechnologie.FreshTec en InnoFresh, de twee ‘takken’ van Fresh Rotterdam, trokken in totaal 6222 bezoekers. Wat minder dan de vorige editie, hetgeen met name wordt toegeschreven aan de versnippering van diverse branchegerelateerde beurzen. Ahoy Rotterdam is hier overigens geen voorstander van. Raymond Siliakus, Exhibition Manager van Ahoy: ‘Ons streven is en blijft de markt één grootschalig versplatform te bieden. Daar vragen ook de bezoekers om die we hier over de vloer hebben gehad.’ Ruim 75% van de foodprofessionals die Fresh Rotterdam bezochten is eindverantwoordelijk/direct betrokken bij de aanschaf van producten. Zo’n 18% was afkomstig uit de retail (supermarkt/versspecialist), 17% uit de horeca/foodservice en 15% uit de handel.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief