Beurzen
Schuw niet om een stand dicht in de buurt van de marktleider te kiezen. Het argument: marktleiders trekken sowieso veel publiek. U kunt meeliften op deze geselecteerde – want in dezelfde producten geïnteresseerde – bezoekersstroom.
Schuw niet om een stand dicht in de buurt van de marktleider te kiezen. Het argument: marktleiders trekken sowieso veel publiek. U kunt meeliften op deze geselecteerde – want in dezelfde producten geïnteresseerde – bezoekersstroom.
U kunt zelfs met uw beurspresentatie inspelen op de nabijheid van het toonaangevende A-merk. Zet in uw presentatie extra sterk neer waarin u of uw product zich onderscheid ten opzichte van de marktleider. Is het goedkoper, handiger, minder storingsgevoelig, meer op maat, onderhoudsvrij, makkelijk uit te breiden, et cetera? Oftewel: gebruik het doorslaggevende argument dat u in uw verkoop toepast , als speerpunt in de arena die beursvloer heet.
(Expovisie, april 2004)
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.