Beurzen

Follow the leader

Schuw niet om een stand dicht in de buurt van de marktleider te kiezen. Het argument: marktleiders trekken sowieso veel publiek. U kunt meeliften op deze geselecteerde – want in dezelfde producten geïnteresseerde – bezoekersstroom.

Schuw niet om een stand dicht in de buurt van de marktleider te kiezen. Het argument: marktleiders trekken sowieso veel publiek. U kunt meeliften op deze geselecteerde – want in dezelfde producten geïnteresseerde – bezoekersstroom.


U kunt zelfs met uw beurspresentatie inspelen op de nabijheid van het toonaangevende A-merk. Zet in uw presentatie extra sterk neer waarin u of uw product zich onderscheid ten opzichte van de marktleider. Is het goedkoper, handiger, minder storingsgevoelig, meer op maat, onderhoudsvrij, makkelijk uit te breiden, et cetera? Oftewel: gebruik het doorslaggevende argument dat u in uw verkoop toepast , als speerpunt in de arena die beursvloer heet.

(Expovisie, april 2004)

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief