Sportevenementen
EY blijft de komende drie jaar hoofdsponsor van de KNLTB voor padel. Daarmee is de accountants- en adviesorganisatie hoofdsponsor voor padel in Nederland, main partner van het internationale toernooi Premier Padel Rotterdam en naamgever van het NK Padel. De verlenging van de samenwerking werd bekendgemaakt tijdens Decathlon Premier Padel in Rotterdam, waar honderd collega’s van EY met elkaar aan het padellen waren.
De padelsport groeit nog steeds hard in Nederland. Door gezamenlijke investeringen en activaties met hoofdsponsor EY en de officials partners heeft de KNLTB de afgelopen jaren de sport verder kunnen professionaliseren en het dynamische en verrassende karakter van de sport zichtbaar gemaakt bij een breed publiek.
'Het sponsorship tussen de KNLTB en EY heeft ons de afgelopen drie jaar veel gebracht', zegt Senior Manager Brand & Marketingcommunicatie Chantal Orbon van EY. 'Het geeft een boost aan onze bekendheid binnen de padeldoelgroep en bij onze relaties. Padel is zeer aanstekelijk en geschikt voor alle doelgroepen en dat weerspiegelt voor ons de inclusiviteit en energie die we nastreven bij klanten en onze medewerkers.'
Dankzij de betrokkenheid bij padel heeft EY volgens Orbon waardevolle activaties kunnen realiseren. waarmee we onze (potentiële) medewerkers en klanten positief hebben verrast. Daarnaast zijn we er trots op dat we een bijdrage leveren aan zowel de breedte- als topsport van padel in Nederland.'
Pascal Kamp, Senior Manager Marketing & Partnerships bij de KNLTB: 'De activatiemogelijkheden zijn groot, bijvoorbeeld tijdens internationale toernooien, padelevenementen, clinics, bedrijfs- en studentencompetities. We willen de sport nog verder professionaliseren, onder andere door gegevens over de sport meer inzichtelijk te maken. Met de ondersteuning van EY kunnen we weer een volgende stap zetten.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.