Beurzen
Voor 2009 was het thema “The Show must go on!” En zo is het ook gegaan: al drie jaar op rij is de Nationale ExpoJaarprijs een groot succes, met bijzondere uitreikingsavonden in respectievelijk het Beatrix Theater Utrecht, Ahoy Rotterdam en RAI Elicium in Amsterdam. Het thema voor 2010 luidt "Lef met live wordt bekroond". De uitreiking vindt begin december plaats in 1931 in ”s-Hertogenbosch.Op dit moment is de stichting volop bezig om aandacht voor de ExpoJaarprijs te vragen. Met als doel: veel effectieve en spraakmakende live communicatieprojecten aan het grote publiek kunnen laten zien. Het credo is: "Zorg dat u straks in de volle schijnwerpers staat! Meedoen levert altijd winst op: trotse opdrachtgevers en collega’s, publicaties in de vakbladen, een goed verhaal naar nieuwe klanten!" Wilt u meedoen, dan kunt u zich nu al goed voorbereiden: zorg ervoor dat u de doelstellingen van uw succesvolle case goed in beeld brengt, dat u de resultaten ervan verzameld, evenals achtergrondnieuws en publicaties. Wie zich nu voorbereid, maakt het zichzelf straks voor het inzenden een stuk makkelijker! Eind augustus 2010 opent de inschrijvingsprocedure. Houdt www.expojaarprijs.nl in de gaten.
Doelstelling
De doelstelling van de Nationale ExpoJaarprijs is het creëren van een positief imago voor het medium live communicatie als effectief marketingmiddel. De cases die voor de Nationale ExpoJaarprijs worden genomineerd, zijn een excellent voorbeeld dat goed doordachte beursconcepten, beursdeelnames, congressen en zakelijke events, die deel uitmaken van een uitgekiende marketingcommunicatiemix veel kunnen opleveren aan rendement: nieuwe orders, een betere relatie met bestaande klanten, grotere naamsbekendheid, hogere omzet en aandacht in de (vak)media. De Nationale ExpoJaarprijs is de enige prijs in Nederland die zowel succesvolle beurs-, zakelijke event- en congresconcepten als de deelnames eraan beloont.
Meer info: www.expojaarprijs.nl
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.