Company events
GoodFellows is een nieuw collectief waarin eventbureaus TIG Sports, Kumpany, BetterMatter, Crewfood en Eventmakers hun krachten in bundelen. Met dit bureaunetwerk willen de bedrijven koploper zijn in één gedeelde specialiteit: live-ervaring en alle daaraan verbonden marketingcommunicatie en diensten.
“Voor events en merken ligt de lat steeds hoger om zich op innovatieve wijze te verbinden met doelgroepen en domeinen””, legt Jan Paul de Wildt, eigenaar van Kumpany uit. “De behoefte aan live-contact wordt alleen maar groter. On- en offline versmelten steeds meer maar échte verbinding tussen mensen, merken en hun gedeelde passies ontstaat in onze ogen het best in die veranderende live-wereld.
De GoodFellows-bureaus zijn gespecialiseerd in het maken van die verbinding. Vanuit hun afzonderlijke expertises zijn ze gezamenlijk in staat om de hele keten van strategie, creatie en productie rondom live-ervaring te faciliteren. Diensten variëren van het organiseren van events, merkactivatie, (video)content, campagnes en crewcatering tot vrijwilligersmanagement. De bureaus brengen jaren ervaring mee in sport, entertainment, kunst en cultuur, maatschappelijke doelen en brand events.
De bureaus zijn mede-organisator van of nauw betrokken bij internationale evenementen als het KLM Open, EK’s en WK’s, de Dutch Grand Prix en concepten als Huis van Oranje en Olympic Festival. Ze ontwikkelen merkactivaties voor klanten als NS, VodafoneZiggo, Nespresso, HBOMax en Holland Casino. En ze leveren diensten voor evenementen als het ABN AMRO Open Tennis, de Zwarte Cross en het Eurovisie Songfestival.
“De Fellows blijven zelfstandige bureaus met eigen labels, klanten en management”, verklaart Niels Markensteijn, partner van TIG Sports. “Door de samenwerking wordt het makkelijker om klanten een breder dienstenpakket aan te bieden. Ook betekent bundeling efficiency, ontzorging, een groter netwerk en meer slagkracht om grotere en diversere projecten aan te nemen. Door de netwerkorganisatie kunnen de Fellows doen waar ze het best in zijn: mensen verbinden door samen de allerbeste live-concepten te ontwikkelen.”
Norbert Chevalier, partner van TIG Sports: ”GoodFellows is ambitieus. De markt consolideert en vraagt om partijen die alle denkbare diensten kunnen leveren op het hoogste niveau. We gaan op zoek naar kwalitatieve uitbreiding van ons netwerk met ondernemende partijen die bewezen meerwaarde hebben en die een logische aanvulling vormen op de bestaande diensten van GoodFellows.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.