Congressen
Erik Peekel (Aaaaha! the Actor Factory) verzorgt op 2 april tijdens Event14 in Jaarbeurs Utrecht een workshop over het uitnodigingstraject. Hoe kun je je evenement zo aantrekkelijk vermarkten dat de genodigden er reikhalzend naar toe leven? Alvast een paar tips op een rij…
Hoe ziet de perfecte uitnodiging eruit? In elk geval moet die zo persoonlijk mogelijk zijn. Je moet niet het gevoel hebben dat je uit een mailbestand bent geplukt. Als je een relatie evenement organiseert betrek dan iedereen met klantcontact bij het uitnodigingstraject. Als je een uitnodiging ontvangt van iemand die je kent, dan heb je daar direct een warmer gevoel bij. Wanneer je e-mail gebruikt, vermijdt een info@ of no-reply@ adres als afzender. Bekijk hoe je een persoonlijke noot kunt toevoegen aan elke uitnodiging.
In de workshop krijg je veel meer tips. Dan gaat het ook over het beperken van no-show, het gebruik van social media en filmpjes.
Op woensdag 2 april kun je tijdens Event14 gratis deelnemen aan de workshop “Het uitnodigingstraject: hoe verleid je je deelnemers?” De sessie vindt plaats in zaal 2, hal 2 / 14.45 – 15.25 uur / aanmelden is niet nodig, vol = vol.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.