Congressen
Eventex, de organisator van evenementenvakbeurs Event 17, heeft een nieuwe website gelanceerd in aanloop naar de komende editie op 12 en 13 april 2017. Om het lanceren van de site te vieren loopt er tot 9 december 2016 een feestelijke winactie.
Eventex heeft gesleuteld aan de inhoud, vorm en vindbaarheid van de website. Daarnaast zijn sociale media beter geïntegreerd. Ook is er aandacht besteed aan gebruiksvriendelijkheid. De navigatie is verbeterd en de deelnemers en het programma worden vanaf 2017 overzichtelijker gepresenteerd. De nieuwe website sluit aan bij de net vernieuwde huisstijl, heeft een frisse uitstraling en is overzichtelijk.
“Het besluit voor een nieuwe website is gebaseerd op een nieuwe communicatie strategie”, aldus Marc Liethof, directeur van Eventex. “Hiermee focust Event 17 nog meer op kennis en inhoud, de community en op het verbinden. En omdat de doelgroep via alle wegen op de website van Event 17 uitkomt was een restyle van www.event.nl een logische stap.”
Janine Tijhaar, verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van Event 17: “De website past helemaal in de vernieuwde huisstijl en strategie, maar we blijven de komende maanden aan de achterkant werken om het exposantenprofiel, de deelnemerslijst en het kennisprogramma online te zetten. Ook introduceren we zeer binnenkort onze bloggende ambassadeurs online.”
Om het lanceren van de site te vieren loopt er tot 9 december 2016 een feestelijke winactie. Er zijn drie Event 17- iconen verstopt in de website. Deelnemers aan deze actie maken kans op 2 kaarten voor The Bodyguard inclusief theaterdiner.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.