Beurzen
De actie om vijf starters een gratis stand te geven op EvenementContact heeft enorm veel reacties opgeleverd. De organisatie heeft inmiddels een lijst met tien genomineerden bekend gemaakt. Stem via www.evenementcontact.nl op uw favoriete starter. “Één van de doelen van onze beurs is om jonge ondernemers een kans te geven om hun product te promoten, waarbij ze qua standgrootte niet onderdoen voor de gevestigde namen", vertelt Joris Bots, één van de initiatiefnemrs van EvenementContact. We hebben alle enthousiaste inzendingen onder de loep genomen en tien deelnemers genomineerd. Dat was nog een hele klus. Nu is het aan de branche: tot 21 januari mag iedereen stemmen op de starter van zijn of haar keuze. kijk op www.evenementcontact.nl voor meer informatie."
EvenementContact is no-nonsense contact tussen aanbod en vraag binnen de evenementen-, entertainment- en MICE-branche op basis van een uniek concept. De vakbeurs is verdeeld in drie thema”s op één dag: EvenementContact, EntertainmentContact en MICEContact. Deze drie beurzen worden op één dag op één locatie georganiseerd: veel kruisbestuiving binnen drie gerelateerde branches. De derde editie van deze vakbeurs speelt zich af op 15 februari 2011 in de Amstelhal in Amsterdam.
Dit zijn de genomineerden:
Twoppy is het eerste platform voor organisatoren van evenementen waarmee zij hun bezoekers zelfstandig en gratis kunnen voorzien van up-to-date evenement informatie middels o.a. een ”smartphone app”. Een van de doelstellingen hierbij is, dat de ”app” zich qua functionaliteit en professionaliteit kan meten met de smartphone apps die grote organisatoren voor veel geld laten ontwikkelen.
GoPasta Catering en Events is een franchise afdeling die per 1 Januari 2011 gaat beginnen met het op locatie bereiden van pasta”s, maaltijdsalade”s en broodjes vanuit mobile units. Wij merkten dat fastfood een steeds grotere rol gaat spelen op grootschalige events. Bij onze formule kunnen gasten zelf hun ingredienten( toppings) uitzoeken, en dat binnen zeer snelle tijd.
Met Fikket.nl wordt het organiseren van professionele evenementen heel wat eenvoudiger. De webapplicatie elimineert de administratie die traditioneel gepaard gaat met het beheren van registraties en betalingen. In ruil daarvoor vraagt Fikket 2% van de ticketopbrengsten. Voor gratis evenementen betaalt u zelfs helemaal niets.
Zakenvloer is het nieuwe businessconcept voor contact en verbinding! De 1e editie heeft plaatsgevonden op 18 november 2010 in Zwolle. Het kant en klare concept is zeer geschikt om in te zetten in uw regio of stad als netwerkbijeenkomst of alternatief voor de traditionele zakenbeurzen. Om dit te realiseren zijn wij op zoek naar regionale partners.
Tussen Koek en Kitsch is een jong, creatief bedrijf gespecialiseerd in ‘cookie couture’: speciale, met de hand gedecoreerde koekjes. Van strakke logo”s voor de lancering van een nieuw product tot hysterisch roze poedels en cocktails voor een sweet sixteen feestje.
Stichting Global Green Events: Evenementen en festivals kunnen veel bijdragen aan duurzame ontwikkelingen. Door kritisch te kijken naar stroomverbruik, logistiek, bezoekers en afval kan het schoner, milieuvriendelijker en mensvriendelijker. Voor dezelfde prijs of goedkoper. Global Green Events weet hoe. Daarom helpen we overheden, leveranciers, organisatoren en locatiehouders die het ook anders willen.
Bureau De Leidhinde organiseert inspirerende groene teamuitjes voor bedrijven. Eigenaresse Lucienne van Ek gebruikt daarbij haar ervaring als voormalig natuurjournaliste (Grasduinen, Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, Wereld Natuur Fonds) om bedrijven te laten zien wat zij van de natuur kunnen leren om hun business beter te laten renderen.
De Regelaardij is een evenementenbureau met akoestische muziek en culturele middelen als vast onderdeel van evenementen op maat.
Eventaanbod.nl is dé marktplaats voor vraag en aanbod van evenementen in de meest brede zin van het woord; dus van tuinfeest, jubileum tot mega bedrijfsfeest.
Historia Events is een bijzondere portal voor historische evenementenlocaties en hotels. Er wordt op de website veel extra informatie gegeven over de historie van de gebouwen en over de verschillende mogelijkheden van de locaties, zoals soorten evenementen en bijbehorende arrangementen. Historia Events organiseert bovendien bijeenkomsten voor event planners, zoals de Historia Kastelen Cocktail die in het voorjaar van 2011 zal plaatsvinden.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.