Sportevenementen
Essent is vanaf de Nederlandse Jeugdschaatsdagen die op dinsdag 17 december in Rotterdam werden gehouden als partner onderdeel van dit grootste maatschappelijke schaatsproject van Nederland. Het energiemerk sluit zich aan bij het initiatief van de SKA, Unox en Jumbo Supermarkten.
Het doel van de Nederlandse Jeugdschaatsdagen is om dit seizoen meer dan veertienduizend kinderen in aanraking te laten komen met het ijs, waarbij voornamelijk wordt gefocust op kinderen die normaliter niet of minder de mogelijkheid hebben om naar de ijsbaan te gaan. In september kondigde Essent aan terug te keren in de schaatsport, waarbij het partnerschap met de Sven Kramer Academy een belangrijk onderdeel van is.
'Juist voor de kinderen voor wie dit niet vanzelfsprekend is, is het ontzettend belangrijk mee te doen', zegt Thijs van Rossum, commercieel directeur van Essent. 'Via dit prachtige project brengen wij het schaatsen dichtbij de kinderen. Zo draagt Essent bij om ieder kind het plezier van schaatsen te laten ervaren op zo veel mogelijk plekken in Nederland. Daar krijgen we ontzettend veel energie van. Zo maken we van schaatsen de warmste sport van Nederland.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.