Congressen
Reed Travel Exhibitions heeft de branding haar IBTM portfolio vernieuwd. De slogan wordt ‘IBTM events – connections mean everything’. Zes van de acht beurzen uit het portfolio krijgen een nieuw logo en beeldmerk, aangepast aan de regio waar ze plaatsvinden. EIBTM gaat vanaf nu door het leven als IBTM World.
Eerder werden al AIBTM (IBTM America), CIBTM (IBTM China) en GIBTM (IBTM Arabia) omgedoopt, naast de nieuwe loten aan de stam IBTM Africa en IBTM India. De voormalige EIBTM krijgt als extensie Word, om het belang van dit vlaggenschip in het portfolio te benadrukken. De Australische meeting beurs AIME en de onlangs verworven Mexicaanse beurs Icomex behouden vooralsnog hun eigen identiteit. In Zuid-Amerika introduceert de beursorganisator volgend jaar ‘a taste of ibtm‘ op de World Travel Market Latin America. Daarmee is het beurzenmerk vertegenwoordigd op alle zes de continenten.
Tezamen brengen de IBTM-beurzen jaarlijks meer dan 5.000 leveranciers uit 100 landen met 19.000 opdrachtgevers in contact, waarbij meer dan 110.000 ontmoetingen op afspraak plaatsvinden.
IBTM World zal plaatsvinden van 17 tot en met 19 november 2015 in Barcelona.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.