Beurzen
Dit jaar verschijnt de vierde editie van het Eerste Hulp Bij Beurzenboek. Zoals u van ons gewend bent, wordt het weer een bijzonder exemplaar. We hebben ervoor gekozen om er weer een los boek van te maken. Het boek wordt verzonden met het septembernummer van Expovisie naar onze database van 9.000 adressen. Daarna wordt het boek gedurende een jaar “los” verstuurd naar overige belangstellenden.
Dit jaar verschijnt de vierde editie van het Eerste Hulp Bij Beurzenboek! Zoals u van ons gewend bent, wordt het weer een bijzonder exemplaar. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om er weer een los boek van te maken. Het boek wordt verzonden met het septembernummer van Expovisie naar onze database van 9.000 adressen. Daarna wordt het boek gedurende een jaar “los” verstuurd naar overige belangstellenden.
Maar dat is nog niet alles. Dit Eerste Hulp Bij Beurzenboek zal digitaal op onze website geplaatst worden, als een echt boek waar men doorheen kan bladeren. Zo blijft dit boek een jaar lang actueel! Voor een voorbeeld surft u naar onze homepage, www.expovisie.nl en scrollt u naar beneden. Hier ziet u de digitale versie van de laatste Expovisie staan. Wat betekent dit? Dat betekent twee keer exposure voor de prijs van een.
Handige tijdslijn
Maar er is meer. Dit jaar worden de inhoud en de opzet van het EHBB-boek compleet vernieuwd. Via een handige tijdslijn onderin de pagina’s nemen we de lezer aan de hand om geen enkel onderdeel van de beursdeelname te vergeten. De tijdslijn begint twaalf maanden voor de beurs, en stipt steeds handige onderwerpen aan die op dat moment van belang zijn. Te beginnen met zaken als doelstellingen formuleren en budgetteren, een paar maanden later bepaalt men de standoppervlakte en maakt een briefing voor de standontwerpen, weer een paar maanden later komt de inrichting van de stand, geluid, licht, meubilair aan bod, personeel, registratie, uitnodigingenbeleid, entertainment, evaluatie, follow-up en ga zo maar door. De tijdslijn loopt tot drie maanden na de beurs. Elk denkbaar onderwerp dat bij een beursdeelname van belang is komt aan bod. U kunt er dus zeker van zijn dat ook uw specialiteit wordt uitgelicht.
Onderwerpen
Onderwerpen die in het Eerste Hulp Bij Beurzenboek aan bod komen zijn onder andere:
doelstellingen, voorbereidingen, de rol van beurzen in de complete communicatiestrategie, tandtechniek, alle soorten standbouw, van maatwerk tot trussen, wanden en displays, standdesign, hoe vertaal je een beursboodschap naar een succesvol 3D-concept? Personeel, training van standbemanning, hostesses, advies, kleding, acteurs, demonstrateurs. Beursmarketing: maak je beursdeelname sterk met het gebruik van premiums, entertainment, uitnodigingsbeleid, reclamemiddelen, internet, free publicity, fotografie en registratiesystemen. Standinrichting: met onderdelen als vloeren, meubilair, verlichting, av-middelen, displays, infozuilen en pop-ups. Organisatie: wat komt er allemaal bij kijken? Denk aan transport, nutsvoorzieningen, veiligheid, catering, organisatiebureaus. Accommodaties: internationale, nationale, regionale en alternatieve locaties (tenten, boten, kerken, industriële locaties, buiten, kastelen, boerderijen, sportcomplexen). En mochten we hier nog een onderwerp zijn vergeten, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dan zorgen wij dat het in dit allesomvattende Eerste Hulp Bij Beurzenboek terecht komt!
Wilt u meer weten over het Eerste Hulp Bij Beurzenboek? Neem dan contact op met Marten Mulder.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.