LiveWire, Festivals
De Efteling is voor het tweede achtereenvolgende jaar verkozen tot Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Met een score van 8,26 laat het pretpark Picnic (8,23) en DSW Zorgverzekeraar (8,14) achter zich.
De prijs aan de Efteling werd uitgereikt tijdens een bijeenkomst in Beeld & Geluid in Hilversum. Marktonderzoeker MarketResponse ondervroeg consumenten over hun ervaringen met klantvriendelijkheid. Volgens het onderzoek onderscheidt de Efteling zich door bezoekers het gevoel te geven écht gezien te worden. Dat samen met 'permanente focus op een prettige sfeer en het delen van positieve ervaringen' maakt de Efteling opnieuw de winnaar.
Er zijn verschillende categorieën, waaronder Leasure. In die categorie eindigde De Efteling uiteraard ook bovenaan, gevolgd door Diergaarde Blijdorp en Van der Valk.
MarketResponse voert sinds 2007 het consumentenonderzoek naar Het Klantvriendelijkste Bedrijf uit. Voor de zeventiende editie gaven ongeveer zesduizend consumenten in totaal 97.859 beoordelingen over 352 bedrijven en organisaties. De ondergrens om mee te dingen naar de titel is honderd waarnemingen en deze werd door 266 organisaties behaald.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.