Beurzen
De eerste drie keynote sprekers van Event 17 zijn bekend. Jordi van den Bovenkamp, Bas Hoogland en Christian Kromme spreken op 12 en 13 april in de Content Village van Event 17 in Jaarbeurs Utrecht.
rnJordi van de Bovenkamp komt vertellen over het geheim achter veel likes en volgers op social media. Hij is creative director en partner van het Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create, fervent twitteraar en één van de grappenmakers in het BNN programma PadoemPatsss. Van de Bovenkamp geeft de deelnemers een kijkje in de keuken van een ”Social by Nature’ reclamebureau en in de cockpit van iemand die meer dan actief is op social media.rnrn
rnBas Hoogland geeft de beursbezoeker bruikbare tips over gastvrijheid, klantvriendelijkheid en hostmanship. Zijn motto is: aardig zijn kost niks. Hoogland was bijna 19 jaar commercieel directeur van Landal Greenparks. Het bedrijf groeide in die tijd van 15 naar 75 parken en won vele consumentenprijzen voor de beste website, populairste vakantiepark en het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Hoogland zelf werd in 2014 door Market Respons uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Directeur van Nederland. Begin 2015 gooide hij het roer radicaal om, stopte met zijn drukke baan en samen met z’n vrouw exploiteert hij nu het vakwerkhuis De Heerlijkheid Vijlen in Zuid-Limburg.rnrn
rnChristian Kromme laat de bezoekers van Event 17 op openhartige, enthousiaste en inspirerende wijze zien welke technologische trends de evenementenmarkt op de kop gaan zetten. Aan de hand van praktische voorbeelden laat hij zien hoe je disruptieve patronen op tijd kunt herkennen en vervolgens hoe je dit toe moet passen binnen de evenementenbranche. In 2002 heeft hij zijn eigen bureau Artificial Industry opgericht, waarbij hij innovatieve start-ups faciliteerde voor grote namen als Randstad, Essent, Endemol, Corio, EyeWorks, Pensioenfonds ABP, Oracle, Philips, Toyota, Auping, Adidas en Rabobank. Kromme en zijn bureau hebben door de jaren heen meerdere nominaties en prijzen ontvangen voor de innovatieve visie en mensgerichte aanpak, waaronder: SHELL LiveWIRE Young Business Award, SAN Award, Gouden Inhaak Award en de Broos van Erp prijs. Eind 2014 heeft hij het bureau Artificial Industry verkocht focust zich nu het geven van presentaties en workshops en het adviseren van startups.rnrn
rnEr is plaats voor 300 deelnemers per sessie. Tickets zijn te bestellen via de website van Event 17.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.