Beurzen
Wat drijft een marketing manager om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de vierde editie (spraken we Edward Hissink van Fresh-r. Hij nam deel aan de Passivhaus beurs in München.
“De beurs was voor ons een groot succes. Niet alleen hebben we een prijs gewonnen voor Fresh-r maar we konden ook aan onze doelgroep laten zien hoe ons product werkt en wat de vele voordelen zijn.”
“We werden uitgeroepen tot wereldkampioen ventileren door het Passivhaus Instituut, de organisatoren van de beurs en pioniers op het gebied van energieneutraal bouwen. Wat vervolgens even slikken was, was de enorme drukte.”
“Voor het eerst hadden we een maquette op onze stand. Om uit te leggen hoe wij een hele woning van frisse lucht voorzien. Iedereen wil dat zien en aanraken en het was te druk om iedereen die gelegenheid te geven. Een tweede maquette heb ik al besteld.”
“De jury vond de gezamenlijke inzending van het Schotse Collective Architecture en het Nederlandse Fresh-r de meest effectieve manier van ventileren met warmteterugwinning, waar comfort verzekerd is tegen de laagste prijs, zonder dat er energie verloren gaat. Bij de overhandiging van de prijs werd gezegd ons product de norm voor gelaagde bouw moet worden. We zijn uiteraard heel blij met deze erkenning en het helpt om onze doelgroep te overtuigen van ons product. Qua marketing betekent dit ook dat we op zoek gaan naar verkoop- en distributiepartners in het buitenland.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.