Beurzen

easyFairs steekt zichzelf in nieuw jasje

Een nieuwe huisstijl, nieuwe websites en verschuivingen binnen de organisatie: met de slogan “Visit the future” slaat easyFairs een nieuwe weg in. De internationale beursorganisatie, bekend om haar eenvoudige en doeltreffende beursformules, conformeert zich met deze transformatie bedrijfsbreed aan haar concept van eenvoud en overzichtelijkheid.

"Nationaal en internationaal, intern en extern, visueel en tekstueel…. easyFairs heeft in korte tijd een complete metamorfose ondergaan", vertelt Cornelien Baijens, managing director Nederland/België bij easyFairs. "We willen ons nog meer richten op een makkelijke en inspirerende ervaring voor zowel exposanten als bezoekers. De slogan is dan ook gebaseerd op onze doelstelling om een ervaring te bieden, een kijkje in de toekomst van tal van industrieën."

Er zijn al heel wat veranderingen doorgevoerd. Zo hebben veel beurswebsites een nieuwe vormgeving gekregen en zijn er extra online features en diensten toegevoegd. Daarnaast zijn de websites volgens Baijens gebruiksvriendelijker en overzichtelijker geworden door het samenvoegen van de exposanten- en bezoekerskant.

Ook in de easyFairs-organisatie zijn een aantal veranderingen doorgevoerd. Baijens: "Het management is onderverdeeld in vijf regio’s, om de verschuiving van proces- naar projectgedreven activiteiten soepel te laten verlopen. De regio’s zijnNordic (Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland),Benelux (België en Nederland),DACH (Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk),UK/ Ireland/global enSpanje

De regio Benelux staat onder leiding van Cornelien Baijens, zij neemt de eindverantwoordelijkheid voor België weer over.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief